Re: budowa nagrywarki

Autor: ritek_at_go2.pl
Data: Tue 11 Sep 2001 - 00:37:23 MET DST

> dzieki za informacje, sadzac po miejscu, z ktorego dobiega warkot to
> by bylo to....
> czy odlaczenie go moze zaszkodzic napedowi? mam dodatkowe wiatraki w
> obudowie.
> ewentualnie o co pytac w sklepie gdybym mosial kupic nowy

wczesniejsze modele 4416 byly bez wiatrakow potem wyszly modele w niego
zaopatrzone.
Skoro nie jestes pewny zajrzyj na tyl yamachy - siedzi nad zlaczem ide/scsi
przykrecony dwoma srubkami.
Jak warczy to odkrec odepnij zlacze od plyty , przeczysc pedzlem i wpusc
oleju
Jak chcesz kupic w sklepie to i tak lepiej zabrac go ze soba jako wzor

Dodatkowe wiatraki w obudowie i tak pewnie niewiele pomoga poniewaz
w chassis yamaszki zrobone sa tunele i taki wiatraczek chociaz slaby
lepiej bedzie chlodzil.