Re: 3 urzadzenia na jednym kablu problem - dlugie

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpoczta.fm)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 22:56:57 MET DST

Dnia Fri, 07 Sep 2001 21:53:15 GMT, D.Z. napisał/a :

>On Fri, 7 Sep 2001 16:42:43 +0200, "Slaby" <dgcracker_at_poczta.fm>
>wrote:
>
>Moge sie mylis ale podejrzewam ze kieszen ma wlasny bios lub cos w tym
>stylu ktory daje di komputera informacje ze jest to dysk ktory mozna
>wyciagac. Mozliwe jest tez ze kieszen potrzebuje jakis driverow
>aby windows widzialo to jako dysk tymczasowy
>A gdybys wyzucil cala elektronike z kieszeni i besposrednio mial
>podpiecie do twardziela to z tego co piszesz powinno dzialac
no offence, ale mnie poprostu zabiłeś :)) drivery do kieszeni lol :)))

tak mylisz się, w dodatku widzę, ze nigdy nie rozbierałeś kieszeni, ba
nawet nie patrzyłeś na tą płytkę ze złączem, mało tego, zacząłem się
zastanawiać czy ty widziałeś wogóle kiedyś kieszeń do HDD od srodka
;))))
tam nie ma żadnej elektroniki a tym bardziej biosu, to zwykła
przejścówka IDE+POWER na złącze kieszeni - ot parę ściezek odpowiednio
poprowadzonych i polutowanych :)

Ludzie litości, nie piszcie o rzeczach o których nie macie pojęcia, a
już tym bardziej nie piszcie tego jako radę dla kogoś

oczywiście spytać na grupie zawsze można :)

pozdro

--
KRiZBi