Re: Resety przy kopiowaniu pomiedzy dyskami

Autor: kajan (kajan_at_polbox.com)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 22:09:50 MET DST

> Jak jest sam na kablu to musi być master!

E chyba nie, od kiedy na plytach sa podwojne kontrolery zawsze mam cd w ten
sposob (kilkanascie kompow), a na secandary master dysk w kieszeni do
przenoszenia ktory jest tylko czasami.

[ciach]

> Pobaw się opcjami pamięci w biosie m.in.cas daj na 3,
sprobuje

> wyłącz także pnp_os_installed.
wylaczone

> Pamięć jest sprawna, może jakiś teścik simmtesterem.
pamiec sprawna, byla zreszta wymieniana

> Dociśnij też kable no i sprawdź czy zasilacz masz
> minimum 250W-najlepiej 300W.
sprawdze

> W ostateczności przejdź na WinMe, odkąd jest
> via4in1 4.31, całkiem stabilnie już ten system działa
> (chociaż dobrze jest w menadżerze urządzeń kilka rzeczy
> wyłączyć)
>
> PeJot

Na WinMe nie przejde, nie trawie go.
Dzieki