Re: stary komputer-problemy

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 19:55:22 MET DST

Mon, 10 Sep 2001 19:25:25 +0200, "Leszczu" <leszczu3_at_go2.pl>
napisal(a):

>W biosie jest ustawienie ręczne dysku, jest 46 kombinacji, 47. to ręczne i
>tam jest wszystko ustawione (nie wiem przez kogo, może przez demony
>zamieszkujšce mój pokój) w każdym razie objęto?ć się zgadza.
hmm, objetosc mowisz, jezeli z opisow na dysku nie da sie odczytac
parametrow to moze wloz ten dysk do innego kompa i sprawdz parametry,
a potem je wklep recznie, moze jakis demon sie pomylil ;-)) i to jest
przyczyna. Mam taki 286 z padnieta 'bakteria' i za kazdym razem (hehe
zaledwie raz w miesiacu bo tylko sciaga dane z taryfikatora na
centrali) nalezy wprowadzic dane w biosie ponownie bo gubi parametry i
komunikat jest dokladnie taki sam jak u Ciebie, po prostu kiedy nie
znajduje HDeka to chce czytac z dyskotki.
A dla pewnosci czy dysk jest OK, to jak go podlaczysz pod sprawdzony
komp wrzuc szybko dos 6,22 lub przenies system z dyskotki jak
wczesniej radzono i bedziesz wiedzial czy problem ma dysk czy
ustawienia w 386-ce nie widza dysku..
>Kolejno?ć bootowania zmieniam w zależno?ci od możliwo?ci uruchamiania - raz
>proboje puscic sam dysk (wtedy idzie komunikat o złym dysku) raz dyskietkę i
>wtedy reaguje tylko na win'98.
no , to potwierdza moje przypuszczenia.

--
pawel