Re: Dlaczego komp na Duronie sie wiesza?

Autor: ViperNet - grupy dyskusyjne (vipernet_at_poland.com)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 19:18:21 MET DST

Moo5c1m0l napisał(a):

> ^^^
> Duron chodzi na magistrali 100MHz, czyli przy 133MHz D650 jest taktowany
> 866MHz, to może być za dużo, tym bardziej że w ECSie AFAIK nie można
> zwiększyć napięcia.

Wlasnie cholercia zapomnialem napisac. Puscilem go na magistrali 133, ale
wczesniej chodzil na innej plycie (DFI, nie pamietam modelu) przy
taktowaniu ok. 1GHz i wszystko bylo OK. Moze to faktycznie wina tego, ze
za male napiecie jest na rdzeniu, a podniesc nie mozna :'( Tak sobie
mysle, ze przy takim taktowaniu powinno to napiecie wynosic ok. 1,5V. Myle
sie czy nie?
A skoro procek sie nie przegrzewa, to chyba tylko to moze byc przyczyną,
co nie? Sprawdzę jeszcze starsze wersje VIA service pack, ale nie sądze
zeby to pomoglo. Bede go musial puscic na 100MHz.

Pozdrawiam
MrK

--
	(http://www.vipernet.prv.pl)