Re: Dlaczego komp na Duronie sie wiesza?

Autor: ViperNet - grupy dyskusyjne (vipernet_at_poland.com)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 19:22:26 MET DST

raku napisał(a):

> ^^^^^^^^^^^^^
>
> a jaki mnoznik wziąłeś, że masz 650MHz? - wg moich obliczeń wychodzi jakieś
> 4.8
> gratuluje płyty z taką regulacją mnożnika
>
> przestań kręcić procek i zobaczysz, że problem na 90% zniknie
> czy to trudne do wyczaszkowania, że proc kręcony moze pracować
> niestabilnie???

nie jest trudnie i przestancie tu ze mnie idiote kompletnego robic.
Przeciez napisalem ze puscilem go na magistrali 133MHz, ale wczesniej tez
na takiej chodzil na plycie DFI (nawet wyzszej, zegar CPU ok. 1GHz, nie
pamietam oznaczenia plyty) i wszystko chodzilo stabilnie. Domyslałem sie,
ze moze to byc wina zbyt malego napiecia rdzenia (1.54 to za malo), ale na
ecs k7vza nie da sie zwiekszyc.

Pozdrawiam
MrK

--