Re: Karta graficzna

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 18:16:32 MET DST

Użytkownik Makels <lukas19_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9ndrad$e0u$1_at_news.tpi.pl...
> Mam problem cos sie stalo i za kazdym razem jak uruchamiam windows wyskakuje
> komunikat ze ustawienia wyswietlania sa nieodpowiednie to tego sprzetu i
> system sie lacza w rozdzielczosci 640x480x16
> jak zmienie ustawienia to przy nastepnym wlaczeniu to samo. Probowalem juz
> chyba wszystkiego zainstalowalem od nowa sterowkiki do karty ale nic nie
> dalo moze ktos ma jakas propozycje jak rozwiazac ten problem
> karta to jakies S3 savage zintegrowane na plycie Gigabyte chipset via kt133

Objawy nieumiejętnej aktualizacji sterowników ...

Zmień sterownik na dołączony do systemu vga
a później po restarcie załaduj te od Savage'a.
Sprawdź też czy nie ma nowszych sterów
na http://bws.sprintnet.pl/files/graphics.html

PeJot