Re: HDD SEAGATE BARRACUDA IV

Autor: BLH (brothalynchhung_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 17:58:40 MET DST

> powiem tak : przez dluzszy czas mialem IBM DTLA 30 G, ale pojawily sie
bady
> i sie go pozbylem.
> Wymienilem dysk na Seagate Baracuda IV.
>
> Oba grzeja sie baaaaardzo podobnie, przez jakis czas mialem oba te dyski.
witam!
Ja miałem tez IBM i mam w chwili obecnej BIV i powiem tak:
Może trafiłem na fatalny egzemplarz ( juz był raz wymieniany) ale B IV
często zaczyna sama mi parkować, czyli nawala zasilanie. IBM był sporo
szybszy, a BIV w stosunku do IBM jest zimna, wcale sie nie grzeje; ale jest
cichutka, to potwierdzam.
pozdro
BLH