Re: czy twardy ma problem?

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 17:00:05 MET DST

> W Sandrze w punkcie Disc information w tipsach sandra wypisuje mi " Change
> typical role to Network Serwer to improve disc performance"
> O co jej chodzi? Gdzie to się przełącza? Czy rzeczywiście podniosę osiągi
> mojego dysku (jakieś lepsze transfery?). Dysk to IBM 30GB 7.2kobr na
> partycjach C:5 GB i D:25 GB

Lepszych transferów nie będzie, ale system przydzieli więcej RAMu do
cache'owania drzew katalogów i dostęp do nich będzie szybszy. Włącza się to
chyba w "Panel Sterowania->System->Opcje wydajności" lub "Panel
Sterowania->System->Pamięć wirtualna". Poszukaj w zakładkach opcji, która
normalnie jest ustawiona na "Desktop computer"/"Stacja robocza" i zmień na
"serwer"

CHOOCH

P.S. sorry, że nie podaję dokładniej, ale mam W2k i tam tego się nie
zmienia.