Re: aparat cyfrowy jako kamera

Autor: AS (a22_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 14:57:34 MET DST

Użytkownik Rafal Neumann

> program ci nic nie da - aparat musi miec mozliwosci kamery - jak np
> Logitech Webcam Traveler

W instrukcji pisze wyraznie, ze aparat (mimo ze jest raczej slabej klasy) moze
byc uzywany jako kamera USB.
Niestety, oprocz kilku programow graficznych i Net Meetinga (mozliwosc
pracy jako kamera internetowa) na dolaczonej plycie nie ma zadnego innego
programu.
A mnie interesuje to, abym mial widziany przez niego obraz na monitorze bez
koniecznosci uzywania programu Net Meeting i podlaczania sie do Internetu.