Re: OSZUST!!!

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 13:57:31 MET DST

> "proponuję skontaktować się z podinspektorem Janem Hajdukiewiczem z
> Wydziału ds. Przestępczości Gospodarczej Komendy Głównej Policji (w
> Warszawie,oczywiście). Można też próbować do Wydziału ds. Przestępczości
> Gospodarczej najbliższej komendy wojewódzkiej

Ha jeżeli dobrze typ zrozumiałem ociął Cię na płyty z programami jest tylko
jeden subtelny (dla policmajstrów) szczegół jak płyty zawierały lewy znaczy
legalny inaczej soft to zgodnie z prawem obaj popełniliście przestępstwo i
zgłaszając sprawę na policję możesz Sobie narobic kłopotów - o czym ten
/CENZURA/ doskonale wiedział. Pozostaje tylko namierzyć cwaniaczka i
osobiście mu podziękować - tylko czy warto za te parę złotych.
MACIEK