Re: ATHOLN czy DURON

Autor: Szymon Janc (szymon_at_nospam.janc.int.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 13:41:50 MET DST

MGB napiał:

> I ytobie sie wydaje ze taka roznica czasu jest miedzy 700 MHz i wyzej
> ? ROTFL... skonfiguruj sobie komputer a potem pisz...

komputer umiem sobie skonfigurować
a co do tych 700 mhz hmm widzialeś w ogóle jak działa atlhon 1.2 ghz?
tak sie akurat składa, że kumpel kupił sobie to cudeńko i mogłem
porównać sobie jak działa to u niego, a jak u mnie
dodam , że mam athlona 600 mhz

i nie będziesz mi wmawiał ,że nie widać różnicy bo widać
chociażby w takim konquerorze nie mówiąc o wspomnianej wcześniej mozilli

> ROTFLMAO...

nie no oczywiście nie czuć żadnego komfortu
wszystko chodzi tak samo jak na duronie 700 mhz

--
Szymon 'Oxydron' Janc ## szymon_at_janc.int.pl
[st]3.SHDW member ## ICQ 18055626 ## [sd]3.BNFOR'83 member