Re: DVD LG

Autor: Paul (ciepiela_at_ks.onet.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 12:19:37 MET DST

Witam
Mam identyczny problem z czytnikiem pcdvd 12x creative, nie czyta pewnych
płyt, szczególnie nie lubi CDR Sony...Filmy jedno- i dwuwarstwowe odtwarza
oczywiście bez problemu ... być może to normalne ale zastanawiam się na jaki
napęd (dvd) toto wymienić - aby jednak czytało cdromy bez problemów. Czekam
na sugestie ;-)

Pozdrowka
Paweł