OSZUST!!!

Autor: lukas3339 (lukas3339_at_kulturystyka.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 23:48:05 MET DST

Witam,
Wiem ze NTG ale oszustow trzeba pietnowac. Mam nadzieje ze sie nie bedziecie
mocno gniewac. Chcialem ostrzec wszystkich przed robieniem wymiany z tym
cieciem. Zrobil mnie na 3 plyty, nieduzo ale sam fakt jest bardzo wku****cy.
Z tego co sie orientuje to oszukal tez conajmniej 2 inne osoby. W poczcie w
naglowku 'od' pisze WYSZPA INTERIA , albo samo WYSZPA. Dane gnoja:

PIOTR KAROLAK
UL. DARWINA 1 M 96
03-484 WARSZAWA

Bede wdzieczny jesli ktos z grupowiczow poda mi adresy stron z czarnymi
listami to tam tez go umieszcze o ile jeszcze go tam nie ma.
lukas3339