DVD Pioneer 105S + win98 = problem?

Autor: chrumpsztak (chrumpsztak_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 11:47:18 MET DST

Witam,

Podczas transferu (kopiowania) danych z płytki DVD (2-stronna, 1-warstwowa;
konkretnie jest to gra Schizm), następuje kompletny zwis systemu (win98 -
nie SE). Próbowałem wielokrotnie - występuje to zarówno przy próbie
instalacji ww. gry z płytki, jak i przy kopiowaniu plików z tej płytki na
hdd. Jak dotąd nie było żadnych problemów ani z windowsem ani z napędem -
bez problemów czyta CD, CD-R, CD-Audio, filmy z DVD. Co ciekawe, nie było
żadnego problemu pod linuxem :-) Odpaliłem system (Slackware 8.0 na kernelu
2.4.5), podmontowałem DVD i... bez najmniejszego zgrzytu skopiowałem całą
jedną stronę płytki (~4 GB danych) na twardziela. Później spod win98
uruchomiłem setup gierki z hdd. Gierka zainstalowała się, i można ją
odpalić - pojawia się główne menu Schizma. Grać się jednak nie da (co raczej
oczywiste :-)), gdyż program żąda włożenia płytki i nie idzie dalej, pomimo,
że płytka jest w napędzie. Pocieszam się więc, że nie jest to problem
hardware'u ani płytki, tylko brakuje jakiegoś patcha do win98. Reszta mojego
sprzętu to płyta główna ECS K7VZA, Duron 850, ATI Radeon, 128MB RAM, hdd
Fujitsu 40GB. DMA ustawione na hdd i na dvd. Zainstalowany VIA4in1 4.30.
Dysk i dvd na oddzielnych taśmach. Czekam z utęskieniem na jakieś sensowne
porady.
TIA

--
Grzegorz Jasiński