Re: MSI MS-6380LE i zintegrowany modem?

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 08:41:52 MET DST

Hej

Użytkownik "Greg" <grandalf_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Piotrek" <piotrek_at_duo.com.pl> napisał w wiadomości
>
> Chipset ma pewne funkcje dla modemu AMR - i tylko o to chodzi.

> niestety (a wlasciwie na szczescie :) bedzie .

A ja bym tak nie wybrzydzal na zintegrowany modem. Mieszkam w tym samym
bloku co rodzice (wiec zapewne linie telef. te same), ja mam USRoboticsa 56
K Sportster Flash i wykazuje mi szybkość polaczenia max 45333 bps, a mama
taki na zintegrowanej plycie PcChips M748LRMT i zwykle ma >50 000 bps. Na
oko zreszta widac ze jest szybciej

--
Pozdrovionka
Speedy