Re: Athlon 1,3 i ASUS K7V - pojdzie?

Autor: Jaroslaw Katarzynski (katjar_at_actyn.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 09:09:01 MET DST

: Momencik. Skad ty wytrzasnales Athlona 1,33 FSB266 ze zlaczem _Slot_
: A? Myslalem, ze max to 1GHz w wersji Cassic.

Przepraszam. Jak dla mnie jest jeszcze wczesnie rano. Nie domyslilem
sie z postu, ze chodzi o SlotA. Poza tym nie za bardzo orientuje sie
w tych wszystkich ozaczeniach typu K7V itp. Moj przypadek opisywal,
popraw mnie jesli sie mylem, model SocetA. Model plyty glownej
wydawal mi sie bardzo znajomy wiec napisalem.

Pozdrawiam, Jarek