Z uwagi na sfalszowanie korespondencji i zapisanie mojego adresu e-mail przez falszerza na liste pecet oczekuje ze znajdzie sie ktos kto zlapie falszerza

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 01:44:22 MET DST

Z uwagi na sfalszowanie korespondencji i zapisanie mnie przez falszerza na
liste pecet oczekuje ze znajdzie sie ktos kto zlapie falszerza i ustali kim
jest.

Niedopuszczalne jest takze, ze taka lista dopuszcza zapisywanie przez falszerza
adresow e-mail obcych osob, bez ich zgody i serwer nie zada potwierdzenia
zapisania sie,
co jest standardowa procedura na swiecie.

Oczywscie jest to jednoczesnie wniosek o natychmiastowe wypisanie mojego adresu
z tej listy i powstrzymanie sie od odpowiedzi poza administratorem listy, ktory
dopuscil
do mozliwosci, ze falszerz moze podac dowolny adres e-mail i ja lub ktos musi
otrzymywac
niezamowione posty, ktore blokuja skrzynke pocztowa.

Oczekuje od administratora tej listy ustalenia sprawcy i jego IP, z pelnych
naglowkow postu gdy sie zapisywal.

z powazaniem
Jacek

--
Mmm czesc to ja. Chcesz mnie ... rozebrac?
OK, zagraj ze mna w ruletke [ http://miss.onet.pl/start.html ]