Seikosha 1900 plus

Autor: Clayton (clyton_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 00:22:25 MET DST

Witam,

Mam maly problem. Zakupilem uzywana drukarke iglowa Seikosha 1900 plus
i nie wiem jak ustawic ja na switchach zeby drukowala polskie fonty.
Moze ktos z szanownych grupowiczow posiada takowa ( wraz z instrukcja
) i podpowie jak ja ustawic ? A moze konieczna jest wymiana epromu ?
Probowalem na kilka sposobow ale nistety nie wyszlo. Najblizej chyba (
chodzi o poprawne drukowanie znakow ASCII ) bylem jak ustawilem ja
jako emulacja IBM ale niestety polskich fontow nie zobaczylem. Nie
wiem co dalej z tym zrobic i prosze o pomoc Szanownych Grupowiczow.
Pozdrawiam