Re: Resety przy kopiowaniu pomiedzy dyskami

Autor: Jacoj (WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 23:49:12 MET DST

"kajan" <kajan_at_polbox.com> wrote in message news:9nd4oe$dv4$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
> Konfiguracja (stala) stoi na ups-ie:

UPS - nie mam :-(

> - Msi Turbo Raid LE

Też mam :-)

> - Athlon 1200/133

Też mam :-)

> - Matrox g 400 dual 32

GeForceMX

> - Adaptec scsi 2940 (podpiete Plextor CDRw, Zip, skaner)

Nie mam.

> - 3com 10/100 - siec

Compex RL2000PCI

> - cd Lg x52 secandary slave

Nagrywarka TEAC W54 Primary Master IDE-VIA
HDD Seagate 4,3GB Primary Slave IDE-VIA
DVD Toshiba Secondary Master IDE-VIA

> - dysk Quantum 40 Gb 7200 (podlaczony na stale) primary master

HDD Seagate Barracuda III 40GB Primary Master IDE-Promise
HDD IBM DJNA 15GB Secondary Master IDE-Promise

> - system - Win 98se (sporo programow) lub Win 98se PL (goly)

W98SE i Win2000PL

> - zainstalowane sterowniki, 4in1.432, brak konfliktow, w ogole wszystko
> chodzi jak nalezy.

Też mam.
I mam SBlive! oraz Voodoo2

> I TERAZ PROBLEM
[ciach opis]

Nie mam :-))))))

U mnie pod W2k opisana sytuacja nie występuje (pod Win98SE raczej też nie
- rzadko Win98SE używam).

Reszta konfiguracji (być może Tobie coś pomoże):
- VIA4IN1 ver. 4.32
- VIA latency patch
- memory interleve patch
- Bios ver. 2.9
- ACPI - wyłączone w biosie

Na początku (bez patchy) też miałem podobny problem. Proponuję
ponowne zainstalowanie patchy (szczególnie VIA4IN1 v4.32),
i podłączenie dysków do kontrolera Promise oraz zainstalowanie
odpowiednich sterowników do tego kontrolera:
http://www.msi.com.tw/support/driver/download/ide/pdc20265.exe

Pozdrawiam i życzę powodzenia w walce z chipsetem VIA.