Re: Opinia o konfiguracji

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 22:40:27 MET DST

Użytkownik "triamond" napisał:
| Witajcie :)
witajcie

| Przymierzam sie do modernizacji starego 166MMX.

_IMHO_

| 1. Czy warto brac KT133A ? (nie bede podkrecac ani zmieniac procka)?
nie, skoro jestes pewny, ze nie bedziesz zmienial sprzetu.

| 2. Czy warto brac ramy do ktorych sie ktos przyznaje, czy wystarcza
| noname ?
wystarczy. lepiej kup 1x256, zeby potem moc dorzucic 1 kostke.

| 3. Jaka karte graficzna (producent) (chce miec dobry (ostry) obraz w
| 1024*768, no moze oczko wyzej, przy mozliwie duzym odswiezaniu (np.
| 100Hz i wiecej)) ?
matrox g450.

| 4. Czy warto by na karcie bylo 64 MB ramu ? czy wystarczy 32?
| Czy przy tym zestawie bedzie to mialo teraz znaczenie ? (jak
| bedzie za 2 lata ? ;)
jezeli nie grasz, to nie ma praktycznie zadnego znaczenia.
zwroc uwage na dobre 2d i dobry monitor. (czesto sie spotyka polaczenie
powiedzmy g450 albo gts do 14 cali... cos jak pIV i m64...) jaki masz
monitor?

| 5. Jaka jest jakosc obrazu TV z karty ? (TV mam z 10 metrow
| od komputera)... czy warto sie wogole bawic w TV out
| (ogladanie divixow)...?
warto. imho.

--
[ pozdrawia pE. ]