Re: Modulowany dzwiek po wlaczeniu asusa a7v

Autor: janek (jakula_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 22:25:08 MET DST

Nie, dzwieki wg. opisow z instrukcji to ja znam. Ten dzwiek przypomina
karetke pogotowia lub innych pojazdow uprzywilejowanych. Prawdopodobne jest,
ze jest to spowodowane uszkodzeniem plyty lub innych komponentow po burzy.
Problemem jest, zeby zlokalizowac co jest uszkodzone. A moze jest to
spowodowane dzialaniem jakiegos wirusa?

pzdr
janek

Użytkownik "jotes" <jotes_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Jesli z biosem AWARDA to :
>
> 1.One short beep when displaying logo - No error during POST
> 2.Long beeps is an endless loop - No DRAM installed or detected
> 3.One long beep followed by three short beeps - Video card not found or
video

card memory bad
> 4.High frequency beeps when system is working - CPU overhated

System running at lower

frequency