Re: RAID ?!

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 20:23:28 MET DST

> Nic Ci nie da w zasadzie. Zresztą poczytaj o RAID na mojej stronie WWW.

No to widze, ze sa rozne zdania na ten temat aczkolwiek zdaje sobie
sprawe, ze on przydaje sie tylko gdy mamy mase urzadzen w komputerze?
Moj docelowy sprzet bedzie mial DVD, nagrywarke i 1 dysk, wiec chyba
faktycznie wystarczy zwykly kontroler IDE. No ale tutaj boje sie o te
bledy, bo mam szufladke na dysk i czasem kopiuje cos miedzy dwoma
dyskami... Poczytam na Twojej stronie.

Pozdrawiam
Piotrek