Re: jaki kupić komuter

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 19:00:42 MET DST

Niejaki(a) Jerzy Trzciński <jurkbat_at_poczta.onet.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):

[ zobacz sobie watek "jaki kupic", jest nad Twoim - tam jest podany
piekny zestawik :) ]

> AsusA7M

nieeeezla :)

> , 512 DDR

moze byc - przynajmneij masz wzgledny spokoj co do ilosci ramu na jakis
czas :)

> ,40Segate IV

ok, ale dorzuc na wszelki wypadek dodatkowy wentyl dla tego dysku

> 2GTS PRO64DDR TV-nie wiem jakiej firmy,

leadtek winfast 2 gts pro 32mb ddr - 650zet :)

> LG DVD 16X ,LG CDRW 12/8/32

dvd? no nie wiem. szczegolnie ze wybrales nienajlepsza marke. dvd raczej
nei bedziesz za czesto uzywal, a cd na pewno. a obsluga cd jest do dved
dopchana na chamca... lepiej byloby kupic cdrom teac cd540e...

nagrywarka - no ja bym kupil teac'a - fakt ,ciut droszej, ale skoro stac
cie na asus'a a7m i 512mb ddr to nie badz skapy co do napedow optycznych
i kup cos, co jak kumple zobacza to im galy wyjda :)

> Player 5.1, obudowa 300W- nie wie jaka

chietec da-10w/ta-10w. na 100% bedziesz zadowolony. a jakja gdzies w
jakims sklepie znajdziesz, to daj znac, bo ja nigdzie jej znalezc nie
moge :(

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: "futszaK" <sq1eih_at_rubikon.net.pl> @ pl.misc.telefonia_|