Re: VIA P4X266

Autor: Sławek (climber_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 18:56:31 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <piotrek_at_duo.com.pl> napisał w wiadomości

> Tym to sie juz zupelnie popierdolilo, kto wiec bedzie kupowac te ich
smieci???
> Piszac -smieci- mam na mysli P4.

ci których nie bawią resety i zwisy podczas kopiowania
plików złe wyświetlanie jpg'ków i wielodniowa walka
o sprawne działanie systemu wgrywanie najnowszych
biosów i sterowników
jeżeli ktoś nie dostępu do internetu skąd można
to wszysko ściągnąć to woli kupić kompa który
będzie działał poprawnie z windą od początku
płacąc nawet kilkaset złotych więcej