Trochę krzywy obraz na monitorze

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 17:56:14 MET DST

Kupiłem wczoraj monitor Hyundai ImageFlat 790D i trochę denerwuje mnie,
że poziome linie znajdujące się na górze ekranu nie są idealnie proste - są
lekko wklęsłe w dół.
Można zaobserwować, że w po wyświetleniu prostej, poziomej linii na górze
ekranu jest ona w środku swej długości obniżona o ok. 2mm w stosunku do jej
końców.
Niestety monitor nie oferuje żadnej możliwości regulacji tej wady.
W związku z tym mam pytanie - czy to może w miarę normalne dla płaskich
monitorów
czy może jest to wada mojego egzemplarza?

Uprzejmie proszę o wskazówki co w tej sprawie zrobić. Czy udać się do
sprzedawcy i żądać aby wymienił mi monitor na inny egzemplarz? czy też dać
sobie z tym spokój, bo to w miarę częsty i normalny objaw?