Re: Co myslicie o Barraccudach IV?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 17:28:48 MET DST

> Qrde chcialbym miec takie wyniki...
>
> Powiedzial szczesliwy posiadacz Barracuda IV 60GB...

Nie mierzyłem parametrów dysku, ale jest dość szybki. Widać to
"gołym okiem". Windows i inne programy uruchamiają się szybciej.
Działa bardzo cicho, choć spodziewałem się że będzie ciszej ;)
Co jakiś czas, przez chwilę słychać takie brzęczenie. Cichutkie,
słychać tylko z bliska. Na początku może to trochę niepokoić.
Trochę też się grzeje, ale nie parzy ;) Ogólnie dysk spisuje
się bardzo dobrze.

Wonder