Re: problem - koncza mi sie pomysly

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 17:09:09 MET DST

> bylo

> oraz aktualizacji biosu plyty glownej ..

Kolega też miał takie problemy. Okazało się że komputer był tak
złożony, że przejściówka od procesora opierała się o zasilacz.
Była więc umieszczona w gnieździe pod pewnym kątem. Gdy zasilacz
drgał podczas pracy, czasem procesor tracił na moment kontakt
z płytą na którejś z końcówek. Powodowało to różne błędy.
Sprawdź mocowanie podzespołów, jak są umieszczone w gniazdach.
Czy pamięci są dobrze zatrzaśnięte w gniazdach, itp. Jeśli
komputer nie jest markowy, to może w nim być taki bałagan.

Wonder