Prośba BIOS

Autor: elektroda (elektroda_at_hoga.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 17:23:14 MET DST

Mam starszego peceta Pentium 166. Coś się pokiełbasiło z Biosem -
przypuszczam że może to wirusy. Wyczyściłem CMOS (zworka clear CMOS) ale za
dużo nie pomogło. Objawy są takie, że fdiskiem da się zrobić dwie partycje
podstaw. i rozszerz. na 1 dysku, ale formatuje się tylko ta podstawowa,
rozszerzona nie da się formatować (dysk sprawdzony - a jeśli się sformatuje
na innym pececie to druga partycja tego 1 dysku jest na końcu pomimo że są
trzy dyski w pececie.
Pozostało mi chyba wgrać nowy bios.
Płyta ASUS, w ustawieniach biosu Award (PI55T2P4).
Może mi ktoś podpowiedzieć gdzie szukać tej wersji biosu w Necie? Albo jakaś
inna rada?

za wszelką pomoc z góry dziękuję.

El.