problem - koncza mi sie pomysly

Autor: Lukasz Badura (alt_at_zwm.ask.org.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 15:34:35 MET DST

Witam,

cos niedobrego dzieje mi sie z komputerem. Przy starcie Windowsa wyskakuja
rozmaite bledy (<nieznany> z roznymi plikami takimi jak kernel czy msgsrv32
czy cos podobnego, czesto z innymi/roznymi plikami przy kazdym
uruchomieniu). Pojawiaja sie problemy z rejestrem (system niby je naprawia i
sie restartuje, ale bledy i tak wyskakuja). Czasem sie uruchomi i wszystko
dziala ok. Probowalem juz wielu rzeczy: sformatowalem dysk z Win98,
zainstalowalem WinME i nic. Najnowszy Mks_vir nic nie znajduje, NU2001
jakies tam bledy naprawia, ale pojawiaja sie znowu. Jak sie tego pozbyc ?
Czy to moze byc cos sprzetowego ? Kompa mam juz kilka miesiecy i nie bylo
problemow.

AMD Athlon 1000Mhz
256 Mb RAM
dysk Segate 40GB