Re: sdi??

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 13:57:39 MET DST

wariant 1
-dodatkowy komputer (moze byc jakis przechodzony np Pentium 166 MMX, po
skonfigurowaniu moze byc pozbawiony karty graficznej, monitora, klawiatitury
i myszki) z oprogramowaniem routera. Z doswiadczen wyniklo , ze najlepiej
sprawdza sie Linux "dystrybucja" Frisco. Zalety od pol roku nie wymagalo
zadnej ingerencji, miesci sie na jednej dyskietce (nir potrzeba dysku
twardego), dyskietke mozna zabezpieczyc przed zapisem (brak mozliwosci
zawirusowania)/
Mozna zrobic to na Windows+Wingate (z doswiadczen wlasnych zwiecha srednio
raz na tydzien - koniecznosc podlaczania monitora , klawiatury itd.,
potrzebny twardy dysk 500MB)
-koncentrator sieciowy/hub ok 150 zl
-kabel UPT "skretka" cena okolo 1,50 za m
-karta sieciowa dla kazsdego uzytkownika + jedan dodatkowa do rouetra

wariant 2
router sprzedtowy z wbudowanym koncentratorem np Asmax cena 680zl, ale
podobno jest beznadziejny
lepszy np firmy Cisco 3500,00 zl
do tego kabel UPT oraz katra seciowa do kazdego komputera

Robert P.