Re: USB

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 13:21:29 MET DST

Uzytkownik "Harry" <rybitwa_at_polbox.com> napisal w wiadomosci
> Mam stary komp , w ktorym nie moge uruchomic myszy. Prawdopodobnie
> komy sa uszkodzone. Postanowilem podlaczyc mysz USB. Na plycie mialem
> styk 6-pinowy a przejsciowka miala gniazdko 10-pinowe. Pomimo to
> podlaczylem wszystko - efekt mysz spalona. Czy ktos moglby mnie

nie masz rozpiski pinow w USB na plycie ?!
tak podlaczajac mogles splaic to i to :(

http://www.hardwarebook.net

musisz znalesc jak usb ma wyprowadzone sygnaly na gniazdko, sprawdzic
multimetrem (albo zarowka +bateryjka) co gdzie idzie i dobrze polaczyc.