Re: POMOCY Savage4

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 11:35:09 MET DST

Użytkownik Yablon <yablon_at_wasko.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3B98F8A0.4BAE5F2D_at_wasko.pl...
> obawiam sie ze sterowniki niewiele Ci dadza :(
> Ja mam niestety tez Savage4 (16MB) i demonem predkosci to w zyciu go bym
> nie nazwal.
> Zainstaluj sobie lepsze sterowniki i PowerStripa podkrec odrobinke,
> odrobinke pomoze (ale tylko odrobinke). A jak chcesz wycisnac z niego
> wiecej punktow w 3DMark 2001 to podkrec go na maxa, ustaw mu
> 640x480x16bitow czestotliwosc 60Hz to moze wyciagnie Ci z 1100, ale
> chyba nie o to chodzi :))))))
> bez urazy, ja wlasnie rozgladam sie za nowa karta, bo ta do grania juz
> nie bardzo sie nadaje :(
> [...]

Wygodniejszy do podkręcania, zmiany trybu AGP ,włączania
różnych opcji m.in. kompresji tekstur oraz regulacji tv-out'a jest
S3tweak. Jeżli zainstaluje się ostanie fachmany dla Savage'a 4
to on jest już w nie wbudowany.

Fachmany, S3tweak są na
http://bws.sprintnet.pl/files/graphics.html

PeJot