Re: Problem z modemem zewnetrznym

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 11:35:12 MET DST

Użytkownik stryjek <stryjek_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9nad9v$52f$2_at_shilo.silesia.pik-net.pl...

> Witam
>
> Mam modem zewnetrzny U.S.R. Sportster 28800 i po zmianie plyty glownej nie
> moge go zmusic do pracy.
> Nie wiem czy port COM2 do ktorego jest podlaczony jest sprawny. Podlaczalem
> tam myszke i dziala ale nie wiem czy oznacza to ze jest w 100 % sprawny.
> Podczas prby wykrycia modemy zapala sie dioda na nim wiec moze jakas
> komunikacja jest. Ustawienia portu w biosie sa standardowe.
> Ma ktos jakis pomysl?
>
> konfiguracja:
> TB 1.0, ECS K7S5A, Win2K Pro PL SP1/Win98SE PL

win98:

W menadżerze urządzeń ustaw prawidłowo parametry komunikacji
Com'a z modemem (standardowo jest tam 9600b/s
a powinno być 115Kb 8n1 , sprzętowe sterowanie przeplywem)
Mógłbyś też wyłączyć nieużywany com-o ile taki jest.
W biosie wyłącz też pnp_os_installed
Komunikacje z modemem sprawdź w panelu sterownia/modem

Sterowniki do modemu zainstaluj ręcznie-panel sterowania/
dodaj nowy sprzęt, nie wykrywaj wybiorę z listy (są
dołączone do systemu)

PeJot