Re: czy moge odmowic przyjecia dysku ?

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 09:25:01 MET DST

> Czy w zwiazku z tym, ze padly mi juz dwa IBMy 46 GB moge odmowic przyjecia
> trzeciego takiego dysku twierdzac, ze chce cos z innej serii, bo ta pada,
> ale nic mniejszego ani wolniejszego (60 GB :)) ? Czy sprzedawaca ma w
takiej
> sytuacji obowiazek spelnic moje żądanie ?
Tak prawnie, to nie. W koncu odda Ci nowy identyczny towar.
Hmm. Teraz juz chyba sie skonczyly w serwisie DTLA 45GB. Ja w Action w koncu
dostalem 60GB zamiast 45 bez zadnej doplaty (!).
Tak na marginesie, jak oddawali to mowili ze taki sam, nie spojrzalem na
etykiete i troche sie wk... ale przychodze do domu a tu nowe ICL60.

Pozdro

Piotrek