Dfi + Maxtor

Autor: Arc (arc_at_poczta.e.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 07:58:05 MET DST

Witam wszystkich

Mam następujący problem. Posiadam dosc wiekowa plyte
glowna DFI K6BV3+. 2 dni temu zaszalalem i kupilem
dysk Maxtor DiamondMax Plus 60 o pojemnosci 40GB.
Moja radosc nie trwala dlugo bo nie zostal od wykryty.
Dysk byl sprawny bo na innym (znaczy nowszym) sprzecie
wszystko bylo ok. Bios byl z 5.03.99. Po dłuzszyp poszukiwaniach
znalazlem tylko niewiele nowsza wersje z 08.05.99. Nowszych wersji
nie znalazlem.

Czyżby nie bylo nowszych wersji award biosu do tej plyty?
Znalazlem update z 4.12.2000 ale do plyty DFI K6BV3+/66
i przy probie aktualizacji wyskakiwal blad: "The program
file's part number does not match with your system". Wtedy
zrezygnowlem z tej wersji biosu.

Czy i gdzie znajde nowsza wresje biosu do mojej plyty?
(na www.dfiusa.com sprawdzalem ale jest tam tylko stara wersja)
Czy tez zaryzykowac i zainstalowac bios z K6BV3+/66

Pozdrawiam

--
Arc     arc_at_poczta.e.pl