Re: BIOS wersja 3R do ABIT KT7x-xxxx (rozwiazany problem) PYTANIE

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 23:57:45 MET DST

> Wlacza funkcje "Disconnect enable when STPGNT Detected".
gdzie to jest ?
w biosie jest opcja ?
co to oznacza ? co to jest STPGNT ?

> Przy wyzszych czestotliwosciach niekorzystnie. Poza tym moze powodowac
> trzaski z niektorymi dzwiekowkami.

> Jak wyzej.

No skoro jest dla Windowsa to czemu nie do Linux'a ?

> Zeby sie szybsze proce nie wieszaly.

to nie mogli w biosie opcji dodac tej jednej i ja by sie wlaczalo gdyby
procki byly wyzsze ?

> Patrz wyzej. W zasadzie inni producenci nie wlaczali nigdy tej funkcji
> wiec nie musieli jej wylaczac. Po prostu teraz masz sytuacje jak
> najbardziej normalna a wczesniej to bylo cos co ABIT wlaczyl 'ekstra' i
> jak widac niekorzystnie sie to na nich odbilo.

czy opcja np. "For HighSpeed CPU option" (disable/enable) w biosie nie byla
by lepszym rozwiazaniem ? "dajmy ludziom wladze" (mozliwosci) ;-))

> No i po co ma go wlaczac?

no zeby sie nie grzalo bo przeciez kazdy format to kazdorazowe wlaczanie
tego proga