Re: G450 DualHead w Windows 2000 Pro

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 23:26:18 MET DST

W wiadomości <3B94F14E.6F4BC1_at_magsoft.com.pl> *Radoslaw Sokol* pisze:
> Windows 2000 ze względu na swoją budowę musi mieć na obu monitorach
> tę samą rozdzielczość i głębię kolorów. Poza tym chyba ograniczeń
> nie ma.

Znaczy w helpie do W2k kłamią?

"Omówienie możliwości wykorzystania wielu monitorów

[...]Różne rozdzielczości i różna głębia kolorów może być ustawiona dla każdego
monitora.[...]"

Pozdr

--
Czarek Gorzeński          GG:77922          d. Internetowy Śpiewnik Gitarowy
-=-=-=-=-=-=-  mailto:czarek_at_szanty.art.pl  http://spiewnik.gitarowy.prv.pl/