Re: Nierówne kolory w monitorze

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 23:08:35 MET DST

W menu monitora powinna byc opcja Degauss - rozmagnesowanie kineskopu. Jesli
jest to nowy monitor , prosto z kartonu "wygrzej" maskownice tzn. ustaw
kontrast i jasnosc na maksimum i wlacz monitor na jakies 20 minut. Sprawdz,
czy po tej stronie minitora nie ma w poblizu kolumn glosnikowych lub innych
urzadzen, ktore moga rozsiewac pole magnetyczne, jesli bedzie nadal, to do
sklepu i niech wymienia. W sklepie skorzystac z programu testujacego np.
Nokia test
jest tam test polegajacy na wyswietleniu calego bialego tla popatrz
dokladnie , czy nie ma plam lub zaciagow innego koloru.

Robert P.