Re: Wentylator do karty graficznej - pytania!!!!

Autor: Funky_Kowal (FunkyKowal_at_wp.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 22:34:35 MET DST

From: Delta <abeta_at_polbox.com>
Sent: Thursday, September 06, 2001 9:11 AM

> Hmmm. Jak był od nowości to znaczy, że był potrzebny :)

No to zakladajac, ze wentylator jest potrzebny - moze mnie ktos
poinformowac, gdzie we Wroclawiu jest sklep w ktorym bede mogl sobie
obejrzec chociaz kilka zestawow (wentylator+radiator) do chlodzenia
karty grafiki??

FK

p.s. przed chwila zrobilem maly test, mianowicie wylaczylem wentylator
na mojej m64. Dodam, iz jest to zestaw BOX z pentium 166MMX - po dwoch
minutach w 3DMark-u 2000 komputer zostal wylaczony przez Motherboard
Monitor 5.0. Ustawilem go tak, aby przy temperaturze 54 stopni
uruchamial moj plik wsadowy do wylaczania komputera.