Kilka pytan dot. SB Live

Autor: YAQB (jajor_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 21:27:48 MET DST

Witam !

    Poszukuje osob, ktore maja jakiekolwiek doswiadczenia w podlaczaniu kart
SBLIVE do zewnetrznych urzadzen cyfrowych (i takie osoby, ktore zechcialy by
udzielic mi kilku informacji :))). Chodzi mi o mozliwosc wspolpracy karty z
rodziny SB LIVE z wzmacniaczami / amplitunerami z wbudowanym systemem Dolby
Digital 5.1 (jednoczniesnie nie chodzi mi np o zestany glosnikowe Creativa).
Probuje uzyskac inrofmacje czy karty SB maja odpowiednie WYJSCIE aby mozna
bylo podlaczyc je do tychze wzmacniaczy. Z tego co wiem te urzadzenia audio
maja wejsc badz to optyczne badz tzw. "coaxial". W karcie Player 5.1 jest
wyjscie cyfrowe, ale z tego co zdazylem wyczytac w instrukcji jest to zlacze
typu minijack-to-DIN ....

Licze na Wasza pomoc i doswiadcznie w tym temacie

Pozdro

YAQB

jajor_at_friko2.onet.pl