Gdzie SWAP w cd-roomie?

Autor: LUKY (beksas_at_poland.com)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 21:10:50 MET DST

Witam szanownych grupowiczów,
Mam problem ze swoim cd-roomem LG 48x który po 1,5 roczku - nawalił(można
wejść na płytę i zobaczyc co na niej jest ale nie można nic ptrzeczytac).
Znajomy z serwisu powiedział mi że należy wymienić SWAP (co kolwiek to jest)
..
Mam drugi cd-room w którym ta czesc jest dobra(SAMSUNG 24x) moje pytanie
brzmi: gdzie jest ten SWAP, jak wygląda ta część i czy ktoś już próbował to
wykręcać)

--
LUKY