Re: MYSZKA radiowa a dynamika

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 20:43:01 MET DST

"Dorota Filipecka" <dorotka_filipecka_at_onet.pl> wrote in message

> Ja natomiast nie polecalabym myszy na USB. Mialam jedna (nie pamietam
> firmy), dynamika fatalna (ponad polowe gorsze od obecnej - A4Tech na PS2),
> zdarzalo sie ze dlugo przycisniety przycisk "sam klikal" itd.
> Pozdrawiam.

a nie masz przypadkiem jakiejs kamery albo skanera na usb?
ja mam podobne poblemy z gamepadem i webkamem, i to nawet jak mam podlaczona
kamere do jednego, a pad do drugiego kontrolera usb. dziala ok dopiero jak w
odpowiedniej kolejnosci jedno i drugie podlacze, i to do konkretnego gniazda
w jednym i konkretnego w drugim kontolerze.....