Re: mail

Autor: Funky_Kowal (FunkyKowal_at_wp.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 17:44:19 MET DST

From: BaSioR <basior_at_go2.pl>
Sent: Saturday, September 08, 2001 11:27 AM

> Juhas widzi bacę prowadzącego duże stado owiec.
> - Dokąd je prowadzicie?
> - Do domu. Będę je hodował.
> - Przecie nie macie obory, ani zagrody! Gdzie będziecie je trzymać?
> - W mojej izbie.
> - Toż to straszny smród!
> - Cóż, będą się musiały przyzwyczaić.

Ja mam lepszy... mam nadzieje, ze go wszyscy nie znacie:-(

Spotkali sie na imprezie informatycy, admini itp. Jedyne poruszane
tematy to komputery i oprogramowanie - nagdle jeden wstaje i mowi:
- Panowie, czas juz skonczyc gadac o jednym i tym samym, czy moze ktos
zaproponowac inny temat...
po chwili konsternacji slychac glos z sali
- moze porozmawiamy o... dupach?
nastala jeszcze dluzsza chwila ciszy i konsternacji... po chwili jednak
slychac jedego ktory sie odwazyl
- moj komputer Panowie, to jest do DUPY!

FK