Re: pamiec, a wlasciwie klpoty z pamiecia (chyba dlugie...)

Autor: Mis' (mis_at_hustons.homechoice.co.uk)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 19:19:50 MET DST

> BX nie radzi sobie z niektórymi nowszymi DIMMami 256 MB -- spróbuj
> wymienić go na moduł innej firmy, a jeśli miałeś jednostronnego to
> na dwustronnego (i na odwrót).

jednostronny/dwustronny? czy masz na mysli poszczegolne kostki pamieci
doczepione po jednej lub dwoch stronach modulu?
mam 128Mb (kingston) z czterema kostkami po jednej i czterema po drugiej
stronie kostki sa ulozone prostopadle do dluzszego boku po dwie z kazdej
strony a w srodku jest miejsce na dodatkowe dwie kostki (po jednej z kazdej
strony modulu)
drugie 128MB (Micron) ma 8 kostek ulozonych prostopadle do dluzszego boku i
jak powyzej wolne miejsce na jeszcze jedna kostke w srodku.....

felerny modul ma osiem kostek (po cztery na stronie) ulozonych rownolegle do
dluzszego boku....

chyba orientacja kostek (prostopadle/rownolegle) nie ma znaczenia? prawda?

> BTW sam jeden (bez tych starych) zachowuje
> się dokładnie tak samo?

jak napisalem w pierwszym poscie - w momencie, gdy felerny modul jest sam,
POST wykrywa tylko 130612KB... wszystkie komunikaty o bledach uzyskuje bez
wzgledu czy w gniazdach siedza inne moduly czy nie....

pozdrawiam

--
Mis'