Re: Resety przy kopiowaniu pomiedzy dyskami

Autor: kajan (kajan_at_polbox.com)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 16:36:34 MET DST

kajan <kajan_at_polbox.com> wrote in message news:9nd9e5$7m3$1_at_news.tpi.pl...

> Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in message

> rowniez

> (http://www.viahardware.com/,
> paskudny,
> >

> Najnowszy bios jest, 4in1 4.32 jest, pozostaje poczytanie w sieci. No
dobra,
> zabieram sie za czytanie.
> Krzysztof

No coz, poczytalem. Przy mojej "umiarkowanej" znajomosci angielskiego
zrozumialem, ze:
- problem dotyczy kopiowania pomiedzy kanalami ide (wylacznie)
- problem dotyczy posiadaczy SB Liva (wylacznie)
- tylko duzych plikow (wylacznie)

a przypominam:
- mam problem rowniez na tym samym kanale
- nie mam SB (tylko muzyka na plycie)
- dotyczy to rowniez malych plikow (zawartych w katalogu)

Srodki zaradcze:
- nowy bios - MAM
- 4in1 nowy - MAM v 4.32
- napiecie vcore 1.82 - chyba MAM, ale sprawdze to dopiero w poniedzialek
- jakies zaklecia w rejestrach biosu, procesora??? za pomoca tajemniczego
programu WPCREDIT - nie odwaze sie na te eksperymenty.

Jakies dalsze pomysly??
Krzysztof