Problemy z modemem zewnetrznym c.d.

Autor: stryjek (stryjek_at_poczta.fm)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 15:41:12 MET DST

Witam ponownie ;)

Dzieki za odzew :)

Po dluzszym grzebaniu przy portach i modemie ustalilem ze mozna u mnie na
plycie dowolnie zonglowac portami. Porty szeregowe na mojej plycie sa w
biosie oznaczone jako A i B. Mozna kazdy z nich skonfigurowac jako COM1-4.
Czyli na przyklad podpinam do portu B modem i konfiguruje go jako 3F8/IRQ4
(COM1) albo 2F8/IRQ3 (COM2).
I teraz problem: modem dziala tylko przy podlaczeniu do portu A. Musialem
zmienic jego konfiguracje (modemu) dipem. Chocbym nie wiem jak kombinowal
nie pojdzie gdy jest podpiety do portu B.
I nie wiem czy to oznacza ze port B (w instruckji oznaczony jako COM2) jest
uszkodzony czy to po prostu taki kaprys plyty czy bug BIOSu...
Reklamowac ja?

konfiguracja:
plyta ECS K7S5A, bios z 6.08.01 (chyba najnowszy)

pozdawiam

stryjek
stryjek_at_poczta.fm