Re: CHIP Roczniki na CD - szukam PILNIE

Autor: Rafal Zebrowski (rafi_at_iq.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 15:09:31 MET DST

Czajka wrote in message <3b9289e2$1_at_news.vogel.pl>...

>Użytkownik "Funky_Kowal" <FunkyKowal_at_wp.pl> napisał w wiadomo¶ci

>Moge wrzucic w polowie tygodnia na ftp'a, ktos zainteresowany?
>Pliczek na 153 MB.

Mysle ze to bylby naprawde dobry pomysl. Akurat prywatnie uwazam, ze
jest to troche nie w porzadku ze strony Chipa, ze dla
nie-prenumeratorow nie ma nawet mozliwosci zakupienia takiej plytki.
Osobiscie Chipa kupuje chyba juz od 3 lat (mam wszystkie numery z tego
okresu) i na prenumerate nie decyduje sie tylko dlatego, ze duzo
latwiej jest mi nabyc gazetke w kiosku niz wyciagac pomieta ze
skrzynki.

Pozdrawiam
Rafal