Re: zepsuty CD-ROM?

Autor: Chemical (groups_at_leon.nano.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 14:23:29 MET DST

On Tue, 4 Sep 2001 20:04:16 +0200, zul wrote:

>zachciało mi się wyczyścić CD-ROMa (24x LG). Po złożeniu i podłączeniu cały
>czas wysuwa się kieszeń. (reaguje na przycisk zamknięcia ale ponownie się
>wysuwa :(( ). Będzie jeszcze coś z niego ?

Pewnie zepsuł ci się taki przełącznik krańcowy. Zazwyczaj są to dwie
blaszki, które zależnie od tego, czy tacka jest w wysunięta, czy
schowana jedna z nich jest mechanicznie dociskana do jakiejś masy.
Pewnie podczas szału czyszczenia, zrobiłeś krzywdę blaszce
odpowiedzialnej za zatrzymanie tacki podczas jej wsuwania. Szukaj tego
przełącznika gdzieś w mechaniźmie wysuwania tacki. U mnie jest on
umieszczony pod spodem takiego większego kółka zębatego, które
bezpośrednio wysuwa tackę.

Chemical

--
Strona Leona: