AMD a stary poczciwy DOS i Win 3.11

Autor: hans1 (hans1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 05:24:53 MET DST

Mam pytanie odnosnie tego czy mogę odpalić system dos i win 3.11 (poprzednik
win 95) na komputerze z procesorem AMD np. Athlon 1.4 GH oraz płytą główną i
pamięcią dostosowaną do tego procesora? Załóżmy że będę dysponował
dodatkowym dyskiem twardym w kieszeni z zainstalowanym tylko dosem i win
3.11
O ile wiem to dla takiego komputera trzeba do współczesnych Windowsów
dogrywać specjalne sterowniki. A czy ten problem nie występuje także dla
dosa i czy są takie sterowniki?
hans1